MÅSTE SOVA

Inatt var en vidrig natt. Några idioter till människor har lämnat sin idiot till hund helt ensam på terrassen och åkt till Fuertaventura. Till och från har denna jävla hund (jag är rädd för hundar och gillar dom oftast inte alls, speciellt inte idag) gnällt, skällt och ylat HÖGT HELA NATTEN. Jag tror inte att någon på vår gata har kunnat sova speciellt gott och jag var nästan självmordsbenägen ett tag. Hatar att bli störd i sömnen. Självklart är det synd om den lilla hunden som uppenbarligen mår skit, men jag tycker nästan lika synd om mig själv och oss som inte får sova, pga hudens dumma ägare.

Denna dag började alltså med att jag var irriterad, frustrerad och alldeles för trött. Men det blev en helt okej dag ändå och nu ligger jag i soffan och njuter av tillfällig tystnad. Jag ska försöka vara vaken ett tag till, men hoppas snart på att få somna gott och sova ostört till klockan 8 imorgon bitti. Goder natter!




Mina nya skor förresten! Älskar dom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men fy.. stackars hund... De har verkligen ingen förståelse för djur i vissa länder?! Blir arg och ledsen. :( :( Annat är det i Sverige, här är det åtminstone lag på att hundar inte får vara ensamna mer än sex timmar.

2013-02-28 @ 11:06:11
URL: http://frankofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0