När katterna sjunger karaoke dansar råttan på bordet

Ingen deal på jobbet idag, men det var väldigt kul ändå, jag träffade massa trevliga människor. Sedan åt vi räkpasta á la Dea och lyssnade på massa musik. Nu är boysen ute och roar sig på karaokebar, så jag passar på att se på Girls. Har bar hört en massa bra om denna serien och började se första säsongen förra veckan. Och jag älskar det! Så himla braaaaaaaaaaaaaaa.

Imorgon ska jag vara på jobbet 08:45, morgonmöte med danska wienerbröd. Mumma!


 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, jag älskar Girls!

Svar: jag med!!!
lells

2013-02-06 @ 21:43:25
URL: http://frankofil.blogg.se
Postat av: charlottenpotten

Alltså först räkpasta och sen wienerbröd. Gosh! Så avundsjuk jag blir..

2013-02-07 @ 06:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0