Photosession hos LinnDea

Förra helgen köpte jag lite nya kläder, vilket känns som en evighet sedan sist (men det var det säkert inte). Jag köpte ett par nya byxor, som är fina nog att jobba i. Jag får nämligen inte se ut hur som helst på jobbet och kan till exempel inte ha jeans. Jag som knappt har "finkläder" på fest har då haft typ samma svarta byxor varje dag. Men nu har jag även ett par fina beigea byxor som även är megasköna!
 
Denna t-shirt är också ny. Det är en elefant på och jag älskar den!
 

"Kan du ta en bild på min tröja?" frågade jag min gubbe och han tog en bild utan att titta på mig, samtidigt som han åt sin mat.



"Kan du kanske anstränga dig lite mer?" bad jag då, och han kom plötsligt på att han jobbat med att fota kläder på Stay Dirt. Så han ställde mig i pose hit och dit och så blev det värsta modellbilden.
 
Summa summarum: MIN TRÖJA ÄR FIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0