Tankar om Mello....

  • Gina är som sagt bäst. Danny är fortfarande töntig och kan uppenbarligen inte memorera manus .
  • Den lilla mörka tjejen som sjöng om gos, skulle inte ens komma till final i Lilla Melodifestivalen.
  • Den japanska bögen ser ut som en tjej. Ja, jag behöver nog inte säga mer än så.
  • Erik Gadd är hittills bäst i Melodifestivalen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?
  • Anna Järvinen är nog tyvärr för speciell och djup för den här tävlingen. Men låten var fin!
Som ni kanske förstår är jag inget stort fan av den här festivalen. Sitter mest och stör mig på allt. Men någon ska väl göra det?
 
MVH Kritikern

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag gillar Yohio. Tycker det är uppfriskande med någon som inte följer könsrollerna.

Svar: ja, på det sättet är han ju beundransvärd. jag konstaterade bara att han verkar lite homo och ser ut som en tjej.
lells

2013-02-02 @ 21:59:13
URL: http://frankofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0