Trött tjej berättar om sitt jobb

 
Är ofta totalt psykiskt utmattad efter jobbet, det tar på hjärnan att gå runt och vara söt, trevlig och glad hela dagarna och samtidigt få in en massa information i andra folks hjärnor. Men kul är det! Och nu har jag haft deal två dagar i rad!
 
Jobbet ja. Jag jobbar för Voyager, som är en reseklubb. Turister raggas upp på gatan, får taxi till vårt hotell och tvingas spendera minst två timmar tillsammans med mig :)))))))) Jag försöker bli lite kompis med dom, ger dom en massa information och så vidare. De får ett erbjudande på ett medlemskap av bossen, måste bestämma sig där och då. Säger de ja skålar vi med champagne, de skriver på kontrakt, betalar en massa pengar och jag får 10% av det.
 
Det var faktiskt länge sedan jag hade ett jobb som var så här KUL. Har heller aldrig kunnat tjäna så här bra med pengar, och pengar är ju alltid trevligt. Så ja, jag älskar mitt jobb helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jullan | Vardag & träning på västkusten

Men Neeeeea! ;-) du svarade ju inte helt, vad är de du säljer?? Alltså vad för typ av deal? ;-)

Svar: men jo! jag säljer medlemskap ju! i en reseklubb. vad mer ska jag säga? :)
lells

2013-02-21 @ 11:07:13
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0