YES!

 
Lite så här har jag känt (fick precis hjärnsläpp och tyckte det såg helt fel ut att stava "känt", men "kännt" var ju också asfult så jag fattade inte hur jag skulle skriva! fick slå upp det......) mig idag. Så jävla glad! Fick till ännu en deal idag och det var så himla kul. Min granne Thomas ska börja jobba lite på Voyager (så heter företaget om jag inte nämnt det?) också, så han var med idag och lärde sig lite och hjälpte mig även med min tur.
 
Annars har vi fortsatt vårt Harry-Potter maraton och såg femte filmen förut. De blir ju verkligen bara bättre och bättre! Nu är mannen iväg och hämtar upp Pelle på flygplatsen, så resten av veckan blir nog ganska fullt upp. Igen. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0