Från ett år till ett annat

Nyårsafton 2012/2013 började med att jag vaknade upp snorig och trött på en luftmadrass i Alfreds tolv kvadratmeter stora hem. Sedan gjorde vi systembolaget och sånt där innan vi begav oss till lägenheten där middagen skulle äga rum, tillsammans med Emma, Daniel, Lotta, Erik, Tommy och så Andreas och Alfred då. Vi gjorde oss festfina, lagade mat, drack gott, lekte charader och laddade upp för en finmiddag. Och gud så gott det var!
 
Jag mådde fysiskt bättre och bättre hela tiden och valde att inte tänka på min förkylning. Psykiskt sett var jag hög och lycklig på livet varenda sekund. När klockan började närma sig 22:00 tog vi tunnelbanan till en annan fest, där jag inte kände jättemånga, men hade väldigt kul ändå. Tolvslaget skålade vi in på kanske Strandvägen(?) och skrek och tjoade i regnet(!) som man gör. Efter det fortsatte festen med dans och puss, tills runt kl 04 då jag och Dea tog oss tillbaka till Alfreds barackrum och däckade.
 
DET VAR EN JÄTTEBRA NYÅRSAFTON OCH JAG SAKNAR MASSA MÄNNISKOR REDAN. Tur att jag har den finaste vid min sida varje dag, orkar inte sakna honom någonsin igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0