Jobbet

Igår slängdes jag alltså in rakt i ett jobb, fast såklart lite på prov än så länge. När jag kom till hotellet hade jag verkligen ingen aning om vad det var för jobb, så jag kände mig ganska vilsen väldigt länge. Det visade sig att det var en typ av säljarjobb, där jag ska marknadsföra på ett megabra sätt såklart. Det är en reseklubb, där jag alltså ska få folk att bli medlemmar, vilket kostar en ganska stor slant. När man är medlem får man resa skitbilligt och bla bla bla. Just nu har jag typ en miljard information att ta in i min hjärna och försöka lagra på något vis. Det har varit så himla mycket att ta in och jag är helt psykiskt slut.
 
Min enda tanke de första timmarna igår var "det här är verkligen inget jobb för mig", och det kanske det inte är? Men jag har fått en väldigt bra chans att ha ett kul jobb och tjäna bra med pengar, så jag tänker faktiskt ta den. Jag har aldrig jobbat med att sälja något innan, så jag känner att detta jobb är en fet jävla utmaning för mig, men det tycker jag är kul! Och skrämmande såklart. Men jag ska som sagt prova, så får vi se hur fan det går. HEJA PÅ MIG!


I brist på annat, får ni här se en bild på fantastisk äppelpaj som mannen gjorde i ren rastlöshet häromdagen! Göttttttttttttttt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0