Jobbjakt dag nr 2

gifs
Igår började jag min jakt på jobb, jag gick bland annat till Playa del Sol - Danspalatset! Och sedan till några restauranger, inget konkret svar ännu. Det är många ställen som inte behöver folk nu, då det är lite lågsäsong, så det kanske dröjer någon månad innan jag hittar något bra.
 
Nu sitter jag här och viftar med mitt CV, men ska jag snart strosa iväg och leta reda på ett hotell där det spelas in en polsk tv-serie. De behöver statister och trots att det inte riktigt är min bransch, så kanske jag kan vara bra på att vara en helt vanlig människa i bakgrunden, i alla fall för 15 euro i timmen! Får se om dom vill ha mig.
 
Heja heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0