Sådärja

Kolla kolla kolla, vad fint det blev!? Tycker jag i alla fall. Ni får gärna säga vad ni tycker också såklart, men min åsikt är ju ändå viktigast. Jag valde teckensnitt, Pröppen gjorde resten..... Jag tänkte ändra lite annat i designen också, men inte just nu.

För NU tittar vi på P3 Guldgalan som gick tidigare ikväll, och det är så bra. Jag ÄLSKAR P3 Guld och snart ska Johnossi spela sin nya singel och jag tror kanske att jag kommer svimma lite då. Av kärlek.

Annars då. Jag har varit på ännu ett mineral-smink-ståhej på Rokoko ikväll, men köpte inget. Nu flödar både vin och choklad här hemma och antagligen kommer vi gå ut en sväng ikväll.

 
SÅ HÄR såg lasagnen ut förut och JA, det var jättegott. Fråga Andreas Svensson om recept...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0