Det blev inget jobb

Även om det troligen fanns ganska mycket att göra på jobbet idag och även att jag behöver sälja, så tog jag ledigt idag. Jag har bara varit ledig en dag denna vecka och kände att jag behövde en dag till för att bara vara.
 
Helst av allt ville jag vara på stranden och promenerade dit glad och förväntansfull. Kom dit, la mig ner, läste en sida i min bok och sedan gav jag upp. SÅKLART skulle det blåsa vidrigt mycket så att hela öknen la sig över min kropp. Så efter tio minuter gick jag hem igen, arg och besviken. Fick nöja mig med terrassen och poolen istället.
 
Nu ligger jag i sängen och ser på Dexter. Förra säsongen slutade så stört spännande och nu har jag längtat efter säsong 8 i ett halvår ungefär. IMORGON ska jag jobba OCH sälja igen, och på onsdag får vi besök IGEN! Julia och Henri kommer hit och ska vara en vecka, myssssssssssss.

 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan | Vardag & träning på västkusten

Wohoo :-D

2013-07-21 @ 20:05:52
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0