En perfekt dag

Idag tog jag ledigt och jag och min mor har haft det så himla härligt! Vi började dagen med att träna och det var så fruktansvärt skönt! Efter frukost tog vi bussen till stranden och där myste vi i flera timmar. Solade, badade, åt tapas, drack lite öl.. Middag och chill hemma och nu har vi precis kommit hem efter en liten promenad. En helt perfekt dag som har innehållit allt som jag älskar och snart kan jag lägga mig i sängen och sova som en gudinna.

Har bara en bild från idag, och den såg jag inte riktigt hur den blev, pga massa ljus. Helt okej ändå.. kanske..
 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan | Vardag & träning på västkusten

Har ni någon strand i närheten av er? Eller måste vi ta bussen varje gång vi vill sola/bada (när ni jobbar t.ex) ;-)

Svar: ja vi har två stränder inom gångavstånd! men vi skulle till en annan extra fin strand :) och så har vi ju en pool där vi bor också.
lells

2013-07-11 @ 00:10:07
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0