HEMMA!!!

 
Klockan 09:49 lämnade vi Eslöv och jag kramade min bästa vän farväl. Klockan 13:55 satt vi på flygplanet som skulle ta oss hem till Gran Canaria. Runt åtta var vi äntligen i vår lilla bungalow och det kändes så jävla underbart! Pröppen drog direkt och köpte mat och jag slängde min resväska med allt innehåll i tvättkorgen. Hälften luktar ju blöt festival..................
 
Nu är jag mätt, ren, lugn, glad och faktiskt inte speciellt trött. Perfekt för att ligga i soffan och se på tv tills jag somnar. Imorgon och på lördag ska jag tvätta, sola, bada, träna, träffa polers och laga mat med min snubbe. Och på lördag kväll kommer mamma HIT, det är ju helt sjukt!? Och så jävla skönt.
 
En till kul sak! Igår och i förrgår var det supermånga som ville läsa min blogg, slog rekord två gånger!
Tack folkens - och välkomna alla nya, lämna mig helst aldrig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0