Jag vet att ni undrar!

 
 
 
Nämn en bra sak med dig själv: Så jävla positiv.


Nämn en mindre bra sak med dig själv: Klantarsle.
 

Vad var det senaste du sa högt? "Mmmm, den femtonde..", när Dea frågade om det var juli.

 
Vad var det senaste du googlade? Sons of anarchy season 6. Fick till svar att det börjar 10 september, så himla gött.

 
Vad åt du senast? En macka med keso och gurka, och en macka med ost, skinka och gurka.

 
I vilken bil åkte du senast? Taxi..

 
Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Så här.
 

 
Vad är du rädd för? Hundar, hästar och att bli kittlad till döds till exempel.
 

Vad var du rädd för när du var liten? Väldigt mycket, vill jag minnas. Var en rätt orolig och känslig liten tjej.
 

Någon som inspirerar dig: Just nu är det nog mest Hannah Widell och Amanda Schulman.
 

Värsta smärtan du råkat ut för: Min mensvärk under högstadiet var ju rena döden, låg hela första dagen och bara kräktes av smärta. Alla gånger jag har slagit i svanskotan också, det gör ju vidrigt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0