Lite mer vatten bara - annars bästa festivalen någonsin!

(Dricksvatten då, för regn fick vi ju tillräckligt av :))))))))))))))))))))))))))

Jag tycker faktiskt att Bråvalla var en av de absolut bästa
festivalerna jag har varit på. Självklart är ju spelningar, festen och sällskapet det allra viktigaste på festival, men det är väldigt mycket annat som också spelar in.
 
Det var helt slutsålt och över 50 000 (!!!!!!) människor på samma ställe, vilket lätt kan göra allting till kaos. Men det var nära från camping till festivalområde, aldrig mycket kö in och allting gick väldigt smidigt. Det är så himla skönt att kunna sitta i campet tills bara fem minuter innan konserterna börjar, speciellt när man har så himla mycket att se. (På till exempel Siesta, tog det en halvtimme att gå från campingen till festialentrén, och väl framme fick man stå i kö i minst tio minuter, för att alla skulle in på samma ställe.)
 
Det enda som var mindre bra var att det bara fanns ett ställe med vatten, inte tillräckligt med bajamajor och lite för få matställen. Men det var ju första gången Bråvalla annordnades, och man kan faktiskt inte räkna med att det ska vara perfekt från början. Nu hoppas jag bara att lineupen blir lika bra nästa år, för då ska jag absolut dit!
 
 
Och ja - det regnade ganska mycket (men skitsamma!), jag såg massa bra konserter, drack massa öl, dansade massa, träffade fina människor och åt jävligt god mat. Jag är nöjd med Bråvallafestivalen 2013.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0