Svettdagen

 http://picasion.com/i/1VULH/
Det är så himla varmt idag?! Säkert 800 grader. Ungefär. Jag svettas hela tiden i alla fall. Försökte sola, men klarade mig bara igenom en pod, sedan var jag tvungen att duscha iskallt i typ en halvtimme. Nu sitter jag i soffan och svettas istället. 
 
Vårt nya bästistpar sitter nu på ett plan på väg mot Sverige och det känns väldigt tomt och tråkigt. Men som alltid, så är det ju skönt att gå tillbaka till den vanliga vardagen. Idag var sista dagen som jag får äta kladdkaka till lunch, kanske hitta på en bortförklaring till träningen och sånt, sedan ska det vara PRECIS som vanligt igen. Vi har i alla fall tvättat och städat här hemma och ska äta fisk och sallad till middag, så den vanliga och nyttiga vardagen är på g. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0