Det börjar närma sigggggggggg.....

De senaste dagarna har varit väldigt jobbiga på vissa vis och väldigt underbara på andra. Jag har umgåtts väldigt mycket, vilket ju alltid är mysigt. Men jag har också styrt, stressat och oroat mig mycket, vilket aldrig är speciellt bra. Det har ju blivit så jävla mycket att tänka på och saker att packa här och där, i och med festival, Eslöv, resväska, flyga osv, och jag stressar upp mig kanske en miljard gånger för mycket inför detta. Min kropp har sagt ifrån totalt och vill bara att jag ska ligga och sova hela dagarna. Jag har lyssnat på den lite grand bara. 

Igår och idag har jag chillat väldigt mycket, bara umgåtts lite, styrt lite och lugnat ner mig massor. Och nu känns allt så himla mycket bättre! Jag har allt under kontroll, jag är hundra procent redo för festival och så jävla laddad på allt som komma skall! Paulinks och jag ska köpa öl, mat och annat bra-att-ha imorgon och på eftermiddagen skjutsar pappa oss till Norrköping, där väderprognosen ser ut så här :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 
Känns ju piss. Men vi beräknar att komma dit när det lugnat ner sig, så vi kan sätta upp vårt tält och sedan bara hänga där. Resten av festivalveckan ser faktiskt lovande ut just nu. Inget mer regn och lagom mycket sol. 
 
Så, sista veckan av semestern kan börjaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0