Fjorton dagar kvar..

Till den här helt ofattbara jävla festivalen. Vi åker dit på onsdagen, men om exakt två veckor börjar konserthysterin. Jag har 23 (!!!!!!!) artister och stå-uppare på min lista, men det är nog bara i drömmar man kan se så mycket på en festival. Man måste ju faktiskt hinna dricka öl, äta mat och dansa runt lite på campingen också. Kanske sova ett par timmar, eller tre.
 
ÅH JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPP NU ATT JAG SKULLE KUNNA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Samtidigt känns det som att detta är för bra för att vara sant, så jag vågar inte hoppas på för mycket. Räknar ibland med att Bråvalla kommer konka nästa vecka, att alla band jag ska se ställer in, eller att jag kommer få någon hemsk sjukdom dagen innan vi drar. Så det är ju inte sääääääkert att det blir så himla bra ändå. Nu har jag i alla fall inga höga förväntningar... Inte alls.......
 
Denna kanske-legendariska-festivalen får jag kanske uppleva med Paulina, Therese, Cecilia, Cecilias snubbe Rickard och andra snubbar och kanske typ 50 000 andra människor. Kanske kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0