Instagramz

När jag har dålig tillgång till internet och kanske inte bloggar så mycket, är det lättare att uppdatera sig med Instagram. L3LL_ heter jag där och här kommer lite bilder från den senaste tiden.
 

När min bästis kom till stan.

Grill i Virum.

Där fick jag ett konstigt bett som svullnade och gjorde ont hela natten, men morgonen efter var det bara borta.

Min bästis och jag fick äntligen dela säng igen.
När vi bor ute i Bratestad sover vi i familjens stuga, som ligger precis nere vid Yxern. Där kan det vara till exempel så här fint.
Igår läste jag klart "Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann". Jag älskar den! Och längtar sjukt mycket tills filmen kommer, speciellt eftersom att bästa Alfred har en liten liten roll i den.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan | Vardag & träning på västkusten

Har han? :-D grym jue! Det är väl Felix Herngren som regisserar den va? ;-)

Svar: asgrymt! yes, det stämmer :)
lells

2013-06-27 @ 14:57:33
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0