Kommer inte på nån kul rubrik, men BILDER kommer här!


Tommy och Christian på fest i fredags. Fina killar.


I söndags när vi åkte hem från Virum öste regnet ner och det blev en så himla fin regnbåge som hade två ändar (men fick inte med den andra på bilden).  Men härifrån slutade regnbågen precis exakt där Deas hus ligger. Lite fränt ju?
 

Nu har jag varit i Vimmerby ett par dagar, träffat Therese och Cicci, farmor och pappa bland annat. Jag har också suttit i mammas lägenhet och sträckläst i timmar, blev rastlös efter en stund men försökte verkligen att ta det luuuuugnt och njuta. Har. Ju. Semester. Idag tog vi oss ut till Brantestad igen, Dea kom faktiskt med idéen, hör och häpna, att vi skulle GÅ. Eller ja, ta bussen till Frödinge och sen gå.


Det gjorde vi. Det är cirkus 7 kilometer och tog EXAKT en och en halv timme. När vi kom fram BADADE vi!!! Kallt men skönt. 


För Pröppen var typ så här svett. Kan också ha varit så att han hade en ryggsäck på sig, vilket gjorde det tusen gånger värre. Kanske. Eller så är jag tillsammans med Sveriges mest svettproduerande person. 
 
Nu äter jag glass och ser på Vem vet mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0