Kompizar forevahhhh

Jag är ute i den branta staden ikväll och har ätit middag med familjen Svensson. Eftersom att detta är det enda stället där jag har tillgång till dator med internet på, hade jag tänkt passa på att lägga upp massa bilder från midsommar och sånt. Det gick ju inte alls bra, utan jag glömde min kamera och min sladd till mobilen i Vimmerby. Så det blir inte mycket till bilder idag inte.... 
 
Men en bild hade visst lyckats hamna i arkivet utan att jag ens publicerat den. En liten bild från när vi hade picknick i söndags. Jag ääääääääälskar ju de här tjejerna (plus några fler) så fruktansvärt mycket, men vi ses ju så himla sällan, vilket suger. Men även om vi inte setts på ett helt år, så känns det alltid ändå precis som vanligt, och det känns så jävla skönt och tryggt. Och har det lyckats vara så i de är tre åren som gått sedan vi spriddes ut, tror jag att det kommer vara så i hela livet, så länge vi fortsätter att ses. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0