Öppdäjt

 
I skrivande stund sitter jag hos Deas föräldrar, med solen i ryggen och ser på prinsessbröllop. Snart ska vi ner till sjön och grillaaaaaaaaa. Ska försöka sammanfatta vad jag gjort och tänkt sedan sist..
 
Sedan jag kom till Vimmerby i onsdags har jag ätit massa lösgodis, druckit rödvin med mamma, träffat kusin Hanna (som snart föder ut mitt första kusinbarn!!), firat pappas 51-årsdag i Kisa, köpt ett pass, fixat frillan, hängt med mamma och bruschan och varit på fest hos Tommy Tambour. Jag njuter så sjukt mycket av att 1. vara ledig!!!, 2. vara häääääääääär! och 3. krama om människor som jag bryr mig om och har saknat så himla mycket.
 
Som ni kanske förstår har det än så länge varit ganska lite tid över, och jag har väldigt begränsad tillgång till internet. Det kommer nog vara lite så här hela semestern, men jag ska göra mitt bästa för att blogga också. Nu börjar planerna avta lite grand och det blir lite lugnare nästa vecka. Jag ska försöka att bara vara och chilla så mycket som möjligt. Imorgon ska vi sova länge, hänga här i skogen och sedan åka till Virum och fira Alfreds födelsedag.
 
Instagrambilder:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0