SEMESTER!

Nu har jag faktiskt semester. I en hel månad. Jag insåg förut att jag nog inte har haft det sedan jag var typ 13 år och inte hade börjat sommarjobba än. Ända sedan dess har jag jobbat varje sommar, förutom när jag bodde i Oslo, då hade jag lite ledigt. Känns så himla konstigt, men underbart såklart.
 
Igår var vi ju ute med våra norska polers och en kanarisk granne. Det var så himla kul och jag saknar dom allihopa redan!
 
 
Idag har jag tagit det väldigt LUGNT. Har faktiskt inte alls varit stressad (än) och känner mig klar och i ordning med allt. Klockan 04 imorgon skjutsar bubben mig till flygplatsen och klockan 06:45 ska jag (förhoppningsvis!!!!!!!!) sitta på planet. Nu har jag mobilen fullproppad med pods, böcker i väskan och så tänkte jag vara jävligt trött också, så att jag kan sova mycket. Och så vips - så är jag i Nörge! Nu ska jag få lite ro i själen och gå och lägga mig. VI HÖRS I NORDEN!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0