Barnkalas!

Igår fyllde vårt supersöta, underbara grannbarn Alisha 3 år och då var det såklart kalas. Denna unge är alltså så fruktansvärt fantastisk (liksom hela hennes familj) och hennes mamma Carro hade bakat så mycket att jag hade magknip när jag gick därifrån. Det var alltså FÖR gott. Supertrevlig kväll i alla fall med grannar, grannbarn och annat folk. Här kommer lite bilder som både jag, Dea och Alishas pappa Thomas har tagit!


Carro, Alisha, Lisa, Adrian, Neo

Adam

Adrian och Thomas

Värdparet och deras lilla bubbe


Vår nya granne förresten!! Stig, 9 veckor, en liten korv med ben. Jag försöker att inte vara rädd och det går faktiskt bra.

Födelsedagsbarnet!

Två supersöta killar på samma bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0