Det blev värre.......

 creator


Efter inlägget igår kväll skulle vi se en film och äta popcorn. Men jag hamnade direkt i en sån där jobbig förkyldningsbubbla med snor ända in i hjärnan och min kropp ville hellre sova. Så jag somnade i soffan vid kanske elva och sov som en stock tills Dea väckte mig två timmar senare. Har sovit ganska oroligt hela natten och gått runt i min snoriga bubbla hela dagen och försökt vara glad och pigg. Det har gått sådär.. HATAR ATT VARA FÖRKYLD. Och eftersom att jag är det så himla sällan, blir det extra jobbigt och frustrerande.
 
Men jag är ändå lite glad. Det är fredag imorgon och jag ska ha det så lugnt och skönt jag bara kan i helgen. Laga köttbullar och äta lite påskmat och MASSA ägg och godisgrejer. Ligga i solen och läsa och kanske gå promenad om jag orkar.
 
Ikväll ska jag dricka te och fika med Ebba en stund och sedan tvinga kroppen att må bättre, för jag vill verkligen jobba imorgon! KRYA PÅ MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0