En lång fredag

Imorse när jag vaknade, efter en lång natt med massa snor och sånt, tvekade jag ganska mycket innan jag faktiskt ställde mig i duschen för att bli fräsch och åka till jobbet. Med facit i hand hade jag kunnat stanna hemma i sängen exakt hela dagen. Det var såååååååååååååååååååå dött på jobbet. Vi var flera som satt nästan hela dagen och väntade på att få kunder. Klockan 16 fick jag börja jobba :))))))))))))))))) Då fick jag ett gulligt gammalt par från Stockholm, men de ville tyvärr inte köpa något av mig. Och sedan åkte jag hem. Så jag har inte direkt slitit ut mig idag, men har väl ändå inte blivit direkt friskare.
 
Mannen i huset har ju såklart också blivit sjuk nu, och han MÅSTE jobba ändå. HELA helgen. Lider med honom och behandlar honom som ett litet barn. Ser till att han äter och dricker och sover ordentligt och så. Nu är klockan 21:20 och han sover redan så sött här i soffan. Lite tråkigt också, för jag är inte jättesugen på att sova bort hela kvällen. Ska nog se en liten film..
 
För övrigt så verkar hela Spanien, alla kanarier och typ halva Norden fira påsk på södra Gran Canaria. Det är folk ÖVERALLT! Hotell, lägenheter, bungalows, hus, tält, husbilar - allt är fullt. Och livat såklart. Spanjorer är ju inte direkt kända som ett tystlåtet folk.................
 
 
Jag har ingen ny bild att visa och min cam har ballat ur ikväll. Men så här såg jag ut någon bakfull dag förra påsken, i vår lilla lägenhet i Vimmerby. Då var Dea på Gran Canaria med sin boss och "kollade läget". Helt stört att vi ett år senare BOR HÄR och vill typ inte flytta. Times are changing, om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0