I'M BACK!

Idag sålde jag! Fick ett underbart litet par från Malmö och de var bara så himla söta. Jag älskade dom, dom älskade mig. Det känns så jävla skönt nu att jag nästan kollapsar av lättnad. Perfekt start på veckan och en fin vändning på min lilla formkurva.
 
När jag kom hem slängde jag ihop en ny favorit; vårrullar, som vi hittat i frysdisken på Mercadona. Lite nudlar och sweet chili på det så blir det mummaaaaa.
 
Så här kan det se ut.
 
För övrigt har jag idag känt en sån där svidande lite kliande känsla i halsen........... Vilket betyder att en jävla förkylning kan ligga och vänta på mig. Därför ska jag spedera kvällen i soffan med te, honung, apelsin och något roligt på tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0