Jag har fastnat

Idag är det två veckor sedan jag sålde någonting på jobbet. Jag har jobbat heltid i två veckor, men inte tjänat en enda cent. Jag har verkligen fått känna på det jävligaste med att jobba på provision och det börjar såklart bli väldigt frustrerande. Det värsta är att jag inte vet vad det är för fel! Jag gör allt på det viset som jag tycker är bäst och som har funkat tidigare, och är nog faktiskt ännu mer motiverad nu, eftersom att jag så jävla gärna vill ha en deal.
 
Förra veckan var jag inte helt på topp mentalt i några dagar, men sedan har jag ryckt upp mig och varit aspepp. Jag har analyserat och tänkt hit och dit och försökt förstå varför det ändå inte går. Och jag har nog kommit fram till att det bara är så. Alla verkar ha sina svackor ibland och jag har nog haft lite tur fram tills nu. Jag har en svacka, möter fel folk och även om jag möter rätt folk så är det alltid nåt fel. De har inte tid, de har inte pengar, de är tröga, de är snåla, de måste tänka eller så är de bara riktiga idioter.
 
JOBBIGT. Men jag är fortfarande positiv och IMORGON ska jag tjäna pengar.
 
Frustrerad tjej som sitter fast men egentligen är glad ändå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan | Vardag & träning på västkusten

Vilken bok menar du? :-S det jag skrev om i inlägget var en blogg ;-)

Svar: jaha, oj. jag läste visst "bok". vad är det för blogg då? hihi
lells

2013-03-15 @ 15:19:31
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0