Lite filmisar

Jag har sett flera bra filmer den senaste tiden och vill berätta om det för resten av världen.
 


50/50 - Varning för gråt! Filmen handlar om en ung kille som får cancer. Samtidigt som den är väldigt dramatisk, finns det också lite humor här och där. Ni som känner mig, vet ju att min kära bror drabbades av cancer för några år sedan och den här filmen rörde mig verkligen. Jag kunde inte sluta tänka på Edvin och jag grät ungefär halva filmen och lite efteråt. Superbra film i alla fall - se den!



Life of Pi - Jag hade noll förväntningar på denna film och visste ingenting om den, men HERREGUD så bra. Spännande, rolig, djup, fin och så jävla snyggt gjord. Och så får man tänka till lite.

 
The Hobbit - Jag har längtat efter att se den här jättelänge och kanske byggt upp lite för höga förväntningar. Men den var bra, inget enastående, men jag ser fram emot fortsättningarna.
 
Just nu ser vi en annan film, Date Night, och den verkar bra än så länge. Det mesta med Steve Carell blir ju väldigt kul. Det var allt för filmexperten Ericsson ikväll. Men I'll be back! Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0