Slutstressat

Städning check, tvätt check, sol check, mat check, pyntig påskblomma ej check. Letade i flera affärer, men de säljer liksom inte blommor där? Lite påskigt godis då, tänkte jag och hittade färgglada ägg som såg goda ut. Jag fyllde en ganska liten påse, men precis innan jag skulle betala såg jag att den lilla påsen kostade över 7 euro!!!! Då kändes det konstigt att springa tillbaka med godiset, så jag bet ihop och betalade...
 
 
Väl hemma skulle jag provsmaka och hoppades ju på att det skulle vara lite värt den dyra pengen, men självklart är det nötter i = jag kan inte äta dom. Dea tyckte i alla fall att de var "helt okej" och jag får nöja mig med att titta på godiset, som ett litet påskpynt :))))))))))))))))
 
Själva påskmiddagen var jag så himla ivrig att äta upp så fort det var klart, så jag glömde fota.. Men vi åt köttbullar, revben, korv, potatis, ägg, små kex med röror i och lite annat smått och gott. Här kommer istället en bild på min lunch.
 
 
Nu är bubben iväg och jobbar igen och jag tänkte se på film, dricka avslagen fanta och äta choklad. Utan nötter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0