Att vinna över tröttheten

Vi försökte se på film sen igår, men jag bara somnade (var en sjukt dålig film också). Vid åttatiden fick jag nog och för att jag inte skulle sova hela kvällen, bestämde jag att vi skulle göra ännu en utflykt. Och vi hade ju ändå en hyrbil med bensin att köra upp. Så vi styrde kosan mot Puerto Mogan, tittade på solnedgången, strosade runt hand i hand i hamnen, tog en öl och sedan åkte vi hem igen. Megamys!


Och idag sålde den här killen sitt första medlemskap!!!!! *SUPERDUPERMEGASTOLT TJEJ* (På sin tredje tur dock, så jag var ju lite lite bättre, med deal på andra....................)
 
Idag har jag också varit trött, så efter middagen drog jag igång lite städning här, för att inte somna och nu tänkte jag dra ut och springa! Har ju tränat så himla lite de senaste veckorna pga sjukdom och lathet. Men nu har jag kommit fram till att förkylningen faktiskt är helt över och jag måste röra på mig för att inte bli supertrött och få ont i ryggen, vilket jag lider av nu.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0