Dagen innan fredag

Idag fick Deagubben ha sin allra första helt egna presentation på jobbet! Det har ju varit så sjukt lite folk de senaste veckorna, så han har bara fått sitta och vänta, men idag var det hans tur. Dock var det inte tillräckligt med svenska turister ändå, så jag fick ingen tur alls... Men jag hade väldigt trevligt ändå, spelade kort och roade mig på olika sätt. Har skrattat sjukt mycket idag, både på jobbet och hemma. Inget ovanligt i och för sig, men idag har jag haft extremt megakul!
 
Sedan var det dags för ärtsoppe-torsdag och efter typ tre timmars matlagning och plågsam väntan, åt vi den underbara soppan och tittade på andra semifinalen av Eurovision.
 
Greklands bidrag är ju lite roligt tycker jag - alcohol is free, alcohol is freeeeeeeeeeee....
 
 
Och Islands är så himla himla fint och superbra! Tycker det isländska språket är så fint!
 
 
 
Nu tänkte jag gå och lägga mig och vila mitt lilla huvud, som har smärtat de senaste timmarna. Kan det vara så att jag har skrattat för mycket idag? Liksom spänt musklerna i ansiktet så mycket att jag fått någon slags träningsvärk i huvudet... Kanske. Ska försöka ha lite tråkigt en stund och sedan slappna av och sova gott snart i alla fall. Imorgon är det ju faktiskt FREDAG. Buenas noches, amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0