Eurovision och feber

Idag var det mannens tur att må skit. Han åkte hem från jobbet efter lunch och när jag kom hem vid femtiden, låg han här i soffan och gnydde. Han vad supervarm och hade säkert feber, men av någon anledning verkar ju allt vara tusen gånger värre när det gäller en man. Dea trodde på riktigt att han skulle dö och innan han gick upp och la sig i sängen mumlade han "jag älskar dig... om något skulle hända mig, så vill jag ha det sagt". Alltså? Det är feber? Man är sjuk och mår dåligt och sedan blir man frisk igen? Jag har väl också varit sjuk, men inte haft någon himla dödsångest för det..
 
Efter lite tabletter, glass och sömn, mår min kära som tur är bättre och nu försöker vi se på semifinalen av Eurovision. Vi hittar inte kanalen på spansk tv och tvingas därför se genom svtplay, vilket går sådäääär. Så himla hackigt att man får psykbryt en gång i kvarten. Får se hur länge vi står ut..
 
 
Jag har egentligen ingen vettig bild att visa idag, men bara för att fylla ut lite, så tar jag den allra första bilden som togs i den här datorn. Jag köpte datorn i Kalmar år 2010, när vi firade vår ettårsdag några dagar innan nyår. Så på ett superfint hotellrum packade jag upp den och tog några bilder, och den här var allra först. Mysigt minne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0