Fataga

Idag gjorde vi en liten utflykt, som sagt. Jag var så trött på att åka moppe och har ont i ryggen och nacken, så vi hyrde en bil istället. Vi åkte rakt upp mot bergen bara, tills vi kom till Fataga, som är en liten by typ mitt på ön. Så himla mysigt, men väldigt litet, så efter kanske en halvtimme var vi klara med den stan. Då åkte vi vidare bland bergen (dog fin-utsiktsdöden hela tiden) utan mål och hamnade till slut i Vecindario, där vi handlade innan vi vände hem. Jag har hade mensvärk och mådde illa hela tiden, så vi åt inte vår lilla matsäck förrän vi var hemma, kul picknick!

Nu mår jag bättre, har bara ont i magen och ryggen och är dödstrött (älskar att vara kvinna idag :))))))))))))))) Vet inte vad jag ska göra resten av dagen, just nu vill jag bara sova...

Så här såg det ut i Fataga i alla fall!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0