Femton myggbett

Det är ungefär vad jag har på min kropp just nu. Och det kliar. Jag trodde att jag skulle slippa mygg på det här stället faktiskt, har inte sett eller känt en enda sedan vi flyttade hit. Men NU har de hittat mitt blod minsann! Mysigt ju. Apropå mys! De senaste dagarna har vi haft fyra KACKERLACKOR i vårt hem, varav en upptäcktes inomhus när dörren hade varit stängd i flera timmar....... Vi har inte haft några kackerlackor alls fram tills nu, vilket jag är sjukt tacksam för, eftersom att det nog faktiskt är det äckligaste djuret i hela världen. Kan jag tänka mig, med mina enorma erfarenheter av världen och djur. 

Idag har jag varit hemma med vård av mig själv. Fortfarande hjärnan full med snor och ibland kan jag inte andas alls genom näsan. Svettas hela tiden och blir anfådd av att gå upp för trappan... Trots detta har jag orkat gå till banken och casha ut lite pengar, dricka en smoothie på Rokoko, städa och tvätta. Bra gjort eller VAD!? Si. 

Nu är jag superslut och ska befinna mig i soffan tills jag måste börja laga mat. Och eftersom att det är fredag, ska jag äta CHOKLAD! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0