Grattis Norge!

 
Jag har friskförklarat mig själv. Har fått lite öl i magen och snart en massa underbar lasagne, som vi ska äta med fina jobbarkompisar. De kommer hem till oss snart och efter middagen ska vi ut och dricka lite mer öl. Två av amigosen är norrmän, så vi måste ju fira deras nationaldag och ha extra mycket fest. Ska bli kjempegøy! Tänk att för två år sedan bodde jag i Oslo och firade 17 maj med hela jävla Norge. Saknar det landet och den staden lite faktiskt.
 
Men nu bor jag på Grankan och det är minst lika bra :))))))))))))))))))))) Älskar ön, älskar mitt jobb, älskar min vardag, älskar min sambo. Älskar mitt liv. Trevlig helg, kömpisar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0