Podz

Det här med podcast är ju himla populärt nu för tiden (gu, nu lät jag som 80+) och jag hittar bara fler och fler bra saker att lyssna på. Det är ju så himla najs att ligga och steka i solen, gå en promenad, chilla i sängen eller fördriva dötid på jobbet, med en göttig podcast i öronen.
 
Än så länge har tre stycken pods fallit mina små öron i smaken:
 
Det som egentligen fick mig att börja lyssna på podcast var att bästa HanaPee började podda. Det har tyvärr varit lite fram och tillbaka med den på sistone, men när det väl kommer ett avsnitt, är det värt att lyssna på!
 
Värvetpodden består av intervjuer med alla möjliga mediapersoner, som görs av Kristoffer Triumf. Beror såklart på vem som är gäst, men i allmänhet sjukt bra pod!
 
Mina nyfunna idoler! Hannah och Amanda gör ju allt som man kan göra inom media, men podden och bloggarna har jag blivit lite besatt av. Över en helg gick det från att jag inte läst eller hört ett ord av dem, till att jag vet nästan allt om deras liv.... Älskar än så länge allt dessa kvinnor gör och säger.
 

Kommentarer
Postat av: Jullan | Vardag & träning på västkusten

Hanna&Amandas podd är klockren ;-D

2013-05-13 @ 22:36:10
URL: http://www.jullan.finnen.se
Postat av: Felicia

Filip&Fredrik , Alex & Sigge är några andra av mina favoriter än de du redan nämnt. Men sedan har Spiderchick en ganska ny pod, Bloggkommentatorerna har en... Hmm finns massor fler typ Birro (om man nu gillar han) har en podd med sin fru, tacksomfan är kul, gillar man kärlek på Stureplan är Michaela & Dasha lite kul. Expressens och Aftonbladets chefredaktörer Mattson och Helin har en podd. Sedan finns det en podd som heter Joller - en podd föräldrar emellan som vissa gäster/avsnitt är bra på i alla fall. Min nya favorit är dock Pappapodden med Nisse och Manne!

Svar: åh tack för massa tips! filip och fredriks och alex och sigges har jag lyssnat lite på, men inte riktigt fastnat. spiderchicks lyssnade jag också på, men tyckte den var sådär. men ska nog ge alla en chans :)
lells

2013-05-13 @ 22:48:57
URL: http://frankofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0