Tisdagsvin och annat

 
Idag förtärde vi denna lilla middag. Jag skapade den genom att lägga fisk i ugnen med ströbröd, persilja och sånt på, koka bulgur och steka paprika, majs och rödlök. Sedan åt vi. Asgott.
 
Förutom det har jag och min karl spelat lite tennis, sett massa How I met your mother (snart sista avsnittet på 8:e säsongen!!!!) och druckit lite vin. PÅ EN TISDAG, tänker ni då?!??!! Ja, på en TISDAG. För imorgon ska vi vara lediga, sova lite längre och sedan åka på utflykt till random plats, äta god matsäck och bara mysa ner oss med någon fin utsikt. Så, JA det är okej att dricka rödvin och titta på HIMYM halva natten.
 
PS. Om två veckor är jag i min mammas famn i hennes hem i Norge och vi är nästan på väg till Vimmerby. Längtar som ett litet svin (dvs ASmycket) :)))))))))))))))))))))))))))))))))
 
PS 2. Vi vann ju inte Eurovision förresten (ganska väntat kanske), trots våra röster. Danmark tycker jag dock var värdiga en seger, bra låt! Och Sverige vann ju hockey-VM, vilken ju kan kännas lite mer coolt än Eurovision. Hur som helst. Grattis Danmark och grattis Sverige, var det jag ville säga, också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0