Perfektaste superhelgen

Åååhhhh vilken himla härlig helg jag har haft! Tyvärr är den väldigt snart slut, men har noll söndagsångest för det. Här kommer ett gäng mobilbilder från dagarna:



Fick deal i fredags igen och vi kom iväg sent från jobbet och passade på att unna oss en liten kinabuffé.


Igår hyrde vi bil för att göra ärenden i Telde och Las Palmas och tog med oss Erik och Maria. Var på Ikea och köpte bland annat pepparkakor och prinskorv. (Vi ska ju fira jul HÄR, jag och Dea, vilket kommer vara superkonstigt men megamysigt.) Köpte andra nödvändiga saker, åt lunch och strosade lite här och där. Var iväg nästan hela dagen, och på kvällen låg vi alla i vår soffa och såg på film och drack vin.


Och idag var det som sagt stranden som gällde, lika härligt som vanligt. Vad jag är glad att jag har så här fina människor runt mig hela tiden, länge sedan jag skrattade så här mycket på en helg. Och imorgon ses vi på jobbet igen!

Godnatt Sverige och Gran Canaria och resten av världen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0