Skål!

 
Med honungste och snor, wooooh! Vaknade med ont i halsen igår, blev bara sämre under dagen och klockan nio trodde jag att jag för en sekund att jag kanske skulle dö. Men jag somnade och överlevde natten, men imorse kunde jag verkligen inte ta mig till jobbet. Försökte, men höll på att, återigen, dö. Så idag ligger jag här hemma och tycker synd om mig själv.. Sover, spelar candy crush, bloggar, nyser och fryser. 
 
 
Men så ibland, blir jag glad, och det är när jag inser att ikväll klockan 20:00 är min PAPPA på ön. Och Åsa! Och de ska vara här i en vecka, och bo granne med oss. Är. Så. Lycklig. För. Det. Så nu ska jag fortsätta kurera mig, kanske med glass, så jag i alla fall orkar laga middag till gästerna. Vore ju trevligt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elinore

Men stackare! :( Du får krya på dig i massor! :) <3

2013-11-17 @ 16:01:17
URL: http://elinorejarlehag.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0