Alltså, vilken daaaaaaaaag!



Jag strosade runt med Therese på marknaden i Arguineguin på förmiddagen och det var så himla mysigt. Blir så avslappnad av att bara gå runt så där, titta på fina saker, ta på smycken och kläder och känna alla härliga dofter. Tittade på klockan då och då, men någon ångest inför jobbet finns verkligen inte när man har det så fint.
 
Sedan gick vi upp en sväng till min gamla och blivande arbetsplats och jag fick underbara nyheter av cheferna. Jag har onsdag, torsdag och troligen en ganska kort fredag kvar av min lärorika men plågsamma karrär som telefonförsäljare! Sedan har jag lite semester och den 2 oktober ska jag tillbaka till hotellet och försöka sälja resor igen. Känns. Så. Fantastiskt. 
 
Slängde i oss världens godaste korv stroganoff när jag kom hem från jobbet och sedan åkte vi på utomhusbio och såg The Great Gatsby. Superbra film! Och nu avslutar jag den här fina dagen på golvet med min dator. Sedan ska jag krama Thassen och Dea och somna. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0