Att hata sitt jobb är tröttsamt

Jag glömde lite granna bort att jag hade en dator igår. Och så var jag så himla slut och mådde lite konstigt. Jag vet inte om jag bara har konstant ångest över att gå till jobbet eller om jag håller på att bli sjuk, alltså fysiskt sjuk. Nu har jag i alla fall sovit massa timmar och bestämt mig för att ha KUL på jobbet idag. Borde ju inte vara sååååå svårt. OM det faktiskt är det får jag bara bita ihop jävligt hårt och stå ut i ett par veckor till.

Har inte så mycket bilder att komma med idag, så det får bli lite från Instagram. 


En vanlig fredagkväll där vi spelar yatzy och dricker vin


Efter ett av många morgonlöp


Min bästa hundvän Stig är tillbaka! Våra grannar mitt emot kom för nån vecka sedan och hade med sig en helt plötsligt stor hund. Han var ju typ bara en korv sist jag såg honom. Nu är han en gris. Och jag är inte rädd för honom! Helt sjukt. Men kul. 


Mannen styrde med nåt..


Förutom en söt grishund så har våra grannar massa växter. Lite för många, så vi fick två! Nu gäller det att vi tar hand om dom, som vi är så bra på......................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0