Jag saknar att fota!

Nu för tiden fotar jag inte så mycket, inte så mycket som jag faktiskt vill. Och det stör mig. Jag saknar tiden i skolan när vi alltid hade massa saker att fota och uppgifter att göra, då kom det liksom automatiskt. Nu måste jag själv ge mig ut och ta tag i det, om det ska bli bilder på annat än mat och typ sånt som finns hemma. Men jag intalar mig själv hela tiden att jag ska bli bättre, att jag ska fota mer och att jag verkligen ska ta tag i det. Vi får väl se hur det går.. Så länge ser jag tillbaka lite foton från gymnasietiden.


Spelning på Rookie-festivalen

Therese

Barcelona, faktiskt utsikten bakom Camp Nou, från högst upp på läktaren
Pelle och Monark X
Ina

Qrill

Nån reklam-grej
Nåt mun-projekt jag hade

Lars Winnerbäck

Praktik på SVT med Lennart Persson

Dansuppvisning
Min kära i ett iskallt Nossen
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men åhh vad fina bilder. Grymt bra tagna! Duktig du är på att ta kort! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
lells

2013-09-07 @ 18:15:08
URL: http://lindutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0