Tapas och dragshow

 
Igår gick jag och Thassen (Pröppen hade ont i magen och stannade hemma) ut på restaurang och åt tapas, och det var så himla gotttt! Och jag blev typ kär i gubben som jobbade där, världens sötaste <3 Sedan gick vi runt på Yumbo bland alla gayklubbar och satte oss till slut och såg på dragshow. Kul, mysigt, trevligt, gott, bra, najs. Sedan blev vi superslut och gick hem och sov.
 
Idag har jag varit ännu mer superslut. Höll på att somna efter en halvtimme på jobbet. Imorgon är det de sista timmarna där och jag tror egentligen inte att någon kan förstå HUR GLAD jag är. Ska poppa champange så fort jag kommer hem. Tror jag kommer börja tjuta! Återkommer med resultat. Hasta la vista, babys!

Kommentarer
Postat av: Julia | Vardag & träning på västkusten

SKÖÖNT för dig! :-) Allt löser sig <3

Svar: ja det gör ju faktiskt det till slut <3
lells

2013-09-19 @ 22:51:48
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0