Tengo que aprender MAS!

 
I väntan på att det ska dra igång på jobbet, så hade jag ännu en dag att fylla med meningsfulla saker. Började lite lugnt med att spela candy crush, men efter en stund fick jag panik och var tvungen att göra nåt vettigt, så jag började träna lite spanska.
 
Jag gör ju det ibland, men säkert alldeles för sällan. Det finns lite poddar med spanskalektioner och en app som heter Babbel, som är svinbra. Sedan fick jag ett annat bra tips, som ni kan se på bilden ovan. Det är alltså post-it-lappar med spanska ord, som alltså beskriver den saken som lappen sitter på. Tänker att det borde fastna lite i huvudet efter ett tag. Problemet är bara att nu, efter cirka två timmar, så börjar alla lappar ramla ner. Finns det någon sorts superduperpostit som ALDRIG lossnar eller måste man tejpa? Dagens stora fråga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0