I torsdags


Ett väldigt fint gäng åt en middag tillsammans. Första och sista gången. Supermysigt och kul, men också lite sorgligt. 


Det var den här snygga tjejens sista dag på jobbet och då ville hon äta kinamat och dricka öl med oss. Såklart. Så det gjorde vi.


Maria och Jennie.


Min kille var allvarlig, tydligen.


Också snygg tjej!


Todos!


Oskar och Maria diskuterar något och Erik njuter av solen. Nu är han på väg till flygplatsen, och jag vet inte när jag träffar honom igen. Sjukt.


Söta killar.


Efter massa massa mat, åkte jag, Dea, Maria och Jonas till Puerto Rico där vi drack mer öl och dansade hela natten lång. 


Det var kul. Som ni kanske ser.

 
Jättekul alltså.
 
Igår var jag superslut, såklart, men Maria och jag lyckades ändå ta oss till Las Palmas och SHOPPA! Som vi längtat efter det. Ska visa resultat en annan gång. På kvällen åt vi lasange och såg på Star Wars hos oss. Idag har vi varit på stranden och nu ska jag ligga i soffan resten av kvällen. Hörz!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0