Fotboll, Kung och dans

Igår var det dags! Min allra första Kung-Cup. Var lite nervös innan, haha, men det släppte och allt var så himla kul!
 
Detta är alltså en fotbollscupsfest som är på Lidingö varje år, där man tar med sig öl av sorten Kung och spelar massa fotboll.
 
Lag Brasilien vann!
 
Oj, här kom en bild från i fredags mitt i allt. Dea och jag hade myslyxmiddag på Hard Rock Café! GOTT!
 
Efter cupen var det efterfest såklart! 
 
Med liveband!
 
<3 
 
Vi drack massa Kung (såklart) och dansade tills det blev ljust ute, och sen lite till. Är därför megasuperslut idag, såklart. Men nu är jag hemma på mitt lilla rum igen, har fått i mig lite choklad och ska nu gå ner till bastun och värma och mjuka upp min ömma kropp. Har en blånagel, skavsår under ena tutten, knäna fulla med blåmärken och värk i varenda muskel :))))))))))))))))))))))))))))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0