Kroppen är ju bra rolig, alltså

 
Veckan innan jag åkte till Stockholm, tränade jag lite lagom mycket, var på gympa och sprang ett par gånger. Och. jag. var. så. slut. Kommer ihåg att jag knappt orkade 5 km och så sprang Paulina och jag intervaller, som också gick rätt dåligt. Sedan hade jag semester, drack vin nästan varje dag och gick bara ett par promenader. Igår, första löpturen efter detta, sprang jag 12 km. TOLV! 10+2! 12! Under mina tidigare långdistansare har jag varit totalt megaslut efter kanske 9 km och nu var jag inte ens trött förrän 11,5. Stört. Men så underbart. Kanske skulle byta taktik, bara springa en gång i veckan och supa alla andra dagar.......... Verkar ju funka.
 
Ska ju springa lopp i höst, förresten! Jag, mamma, LASSE och DEA! Hoho! En mil i en tunnel som ska öppnas i Estocolmo. 22 november. SÅ KUL. Heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0