Två instagramz i blåsten

Så här mysigt hade vi det på Inas balkong en sväng i fredags. Känns så lyxigt att jag snart kommer att kunna träffa dom här OFTA. Och hoppas Felles bebis kommer snaaaaaaaart!
 
Efter det mötte vi upp Alfred och några fler på stan, drog till Berns och drack rosé och dansade (=Affe och Dea drack öl och jag tjatade om dansgolvet). 
 
 
 
Helt plötsligt är det inte så varmt ju. Vilket jag faktiskt tycker är skönt. Det ENDA som inte är så skönt är att det blåser så förbannat och att vart jag än cyklar, så är det motvind. Oskönt. Annars, gött med höstluft.Och nu är jag ledig i två dagar och behöver inte cykla mer än nödvändigt. Eftersom att jag jobbar hela helgen sen, och flyttar(!) härifrån direkt efter jobbet på söndag, så ska jag njuta, packa(!), sova, klippa mig(!) och va med Julia och Paulina. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0