Julfirande lite överallt


I tisdags, dan före dopparedan, var det julmys hos pappa och Åsa. Vi åt supergod mat (inte julmat :))))) och hade det trevligt.


Vi klädde granen också.


Sedan var det ju julafton och den firade jag hemma hos mamma, med henne, Lasse och Edvin. 


Mamma rimmar. Det är en väldigt strikt tradition i vår familj, som nog aldrig kommer att brytas. Det går liksom inte. Man SKA rimma.


Maaaaaaaaaat!


Törstig bror.


Har inte varit speciellt vegeratisk den här veckan.. :/ Men har njutit av köttet, i alla fall. Och ska vara megaveg i januari!

 

Myz. Så himla lugn och skön dag alltså. Och det kom ju SNÖ! Jag skuttade runt som ett litet barn (som jag ju är) på julafton (vilket det ju var) och var överlyckliiiiiiiig verkligen. Livet fulländat.


Matkoma framför Kalle Anka, som sig bör.

Mina bästa juklappar! GPS-klocka och Lena Dunhams bok. Jag fick också påslakan, myskläder och en festivalbiljett till Hulsfred nästa år. Sedan gick jag och Edvin till vår farbror och faster och fortsatte att mysa och dricka vin halva natten. FIN dag.
 
Igår firade vi igen, i Kisa, innan jag drack en massa öl i Vimmerby och gick ut och träffade en massa folk jag inte sett på år och dar. FINT det också. Idag är jag slut på alla sätt och orkar inte röra mig från soffan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0